De Schaduw van de Ramp 15 jaar na 9/11

 

OPDRACHTGEVER:
NPO2/KRO-NCRV

DOELSTELLING:
5%, gerealiseerd marktaandeel: 8% (503.000 kijkers)

KIJKCIJFER/BEREIK:
503.000 kijkers

IMPACT:
Inzet crowdspeaking platform Thunderclap. 110 mensen koppelden hun social media kanalen aan onze boodschap waardoor een uur voor de film op 9/11 werd uitgezonden ons persbericht live ging op al hun kanalen en zo voor een olievlek aan berichtgeving rond de film zorgde. Al tijdens de 10 dagen van het op kunnen geven voor Thunderclap, kwamen we zo online met onze potentiële kijkers in contact en dialoog.

Artikelen in De Telegraaf (2x uitgebreid), De Volkskrant, NRC, Trouw, AD, exposure via Goedemorgen Nederland WNL (producent), Kunststof Radio (regisseur), Volgspot Radio 5 (regisseur), BNR Nieuwsradio (producent), HUMO (Regisseur), LINDA.nieuws, Twitter & Facebook LND Media (trailer en persbericht)

Klik hier voor de site van de film

In 't kort:
LND Media is een productiebedrijf dat haar klanten relevante video content levert en deze met social PR van high impact voorziet.
LND MEDIA
  • Hoge kwaliteit video content
  • Passend bij afzender, medium en scherm
  • Verhalen die je raken
  • Short en Long content
  • Projectmarketing
Contact

LND Media
Bij den Toren 1A,
1251 JV Laren
Tel: 085-9022441

info@lndmedia.nl