Selecteer een pagina

Elsbeth Mommaal is op 1 april gestart als Manager Branded Content bij LND Media in Laren. De afgelopen jaren was Elsbeth bij SBS Senior Accountmanager Branded Partnerships waar ze projecten als Next Boy Girl Band en Masterchef begeleidde. Daarvoor werkte ze bij RTL Nederland jarenlang aan projecten als Gooische Vrouwen, de film, Topchef en Campinglife.

LND Media werkt als TV producent voor publieke- en commerciële zenders, online platforms en wil haar groeiambities realiseren met branded- en corporate producties, content voor online- en mobiele toepassingen. Het bedrijf combineert een jarenlange televisie ervaring –van Ik Vertrek, 2doc De Schaduw van de Ramp: 15 jaar na 9/11, tot Jojanneke in de prostitutie -van zowel managing director Ellen Danhof als co-founder René Stokvis, met een sterke nadruk op impact productie.

Elsbeth Mommaal:

“Ik zie het als uitdaging om binnen dit sterk veranderende medialandschap nu eens aan de kant van content-creatie plaats te nemen: de ándere kant van de tafel. Hier ligt een breed scala aan mogelijkheden voor exploitanten en adverteerders en dus ook voor producenten als LND Media.

Ellen Danhof:

“Qua achtergrond en persoonlijkheid, inhoud en commercie levert Elsbeth een grote toegevoegde waarde voor LND Media. Wij vullen elkaar qua ervaring en expertise goed aan, ik verwacht dan ook veel van onze samenwerking.“